Tuesday, March 29, 2016

Hvala i Čudesa


“Nikada ne znaš kakav rezultat može doneti kada govoriš „HVALA“. Budi otvoren za čudesa.“ Mabel Katz

Zatekao me ovaj tekst na čudesnom FB da me podseti šta sam pre tri godine postavila.
Ako i nemam dokaze za ranije deljenje „hvala“efekata, evo barem ove od pre tri godine.
Nemam običaj da postavljam bilo šta u šta iz svog iskustva nisam uverena ili nešto u što cela ja ne verujem. Što znači da sam poverovala i koristila reč “hvala“...

I jel se desilo nešto u protekle tri godine?
Preneću vam skraćeni sled događaja.

Verujem da sam do otkrivanja čuvene Mabel i njenih čuvenih reči od kojih svakodnevno nebrojeno puta koristim reč „hvala“, došla od mojih direktnih mentora kompanije Calivita Int. I od ostalih fenomenalnih ljudi iz kompanije koji su imali već svoja saznanja o uspehu i imali su potrebu da to prenesu i podele nesebično sa svima koji ih žele čuti.

„Svako ko ima neko znanje koje može biti od koristi za druge ljude, ima obavezu da to znanje prenese.“

Bila je ovo ideja vodilja čuvene dr Sedlak ( doktorice od koga su mnoge generacije Calivitanaca učile holistički pristup – odavno, od pre više od dve decenije)

Urezalo mi se u svest...a još više u srce ova misao....i vodila sam se njome, ako ne i pre, od tada sigurno (to je negde početak 2010.godine )
Calivita učenje mi je otvaralo oči i širilo svest brže i delotvornije nego sve do tada što sam naučila o životu. ( a bilo je vrlo,vrlo simpatičnih životnih lekcija :D )

Uskoro nakon ove objave u 2013., čudesa me u životu konektuju na sada već Brend „Tim Sinergija - Jutarnja kafa“ i sa Norom pokrećemo svakodnevne on-line emisije sa misijom da povežemo ljude koji znaju i koji žele znati što više o ličnom razvoju. Na razne načine. Iz različitih iskustava. Nora i ja smo rasle svakodnevno i zahvaljivale se svakodnevno – jedna drugoj i svima koje smo upoznavali i sve više svemu što imamo i što cemo tek imati.

Putevi svima nama su različiti, srca nam skakuću na različite impulse, i prateći svoj lični impuls, godinu dana nakon objave sa početka teksta, sa Snežanom  u Subotici  formiramo „Razgovorima do uspeha“, čiji cilj je bio da se subotička dobra energija probudi i da se subotičani uživo upoznaju sa što više različitih učenja i tehnika za svoj lični rast. Bila je to zaista divna godina, predavači i sugrađani u zajedničkoj želji da život zaista bude lepše mesto.

Prošle godine, ili dve godine nakon objave „hvala“ teksta postajem sertifikovani Access Bars praktičar i ubrzo i Bars facilitator, završavam još nekoliko fenomenalnih Access Consciousness tehnika koja mi onda i formalno i neformalno omogućuju da svoja saznanja i iskustva prenesem i delim drugima, svima koji žele čuti šta imam reći. A imam.

Ovo je trenutno moj period života u kojem se osećam zaista korisnom. Za sebe. I za ostatak sveta. (ako je to i samo jedan  čovek, ne bitno, i jedan je ostatak sveta)

Kada sam i kada upotrebljavam reč “hvala“ ?
Rekla bih svugde i stalno...evo primera :
Kada pijem vodu dok gutam izgovaram u sebi hvala, hvala, hvala...dok god gutam...
Kada se ujutru probudim, kada se protegnem i dok se smešim i pozdravljam svet sa „evo meeee“, govorim i hvala...hvala što sam „evo me“...
Dok uključujem mašinu za pranje veša, dok stavljam veš za pranje (šta će mi mašina ako nemam šta staviti?)
Kada sam besna ili u nekom drugom neradosnom osećaju (tapkam po karate zoni na šaci i ponavljam hvala, hvala, hvala...jedan od načina kako se prebacujem na ono stanje koje više prija)
Dok hodam do prodavnice ( mogu hodati)
Kada sam pokupovala potrebno (jer sam imala mogućnost da to uradim)
Dok širim veš na dvorištu, hvala suncu i vetriću što će osušiti i sunčati naš veš...
Dok gledam u slike meni najdražih osoba...
Dok gledam u slike meni poznatih i nepoznatih osoba koji se smeše dok menjaju svet na bolje...
Dok gledam naše divno dvorište koliko je moćno u svojoj prirodnosti...
Dok gledam puno dvorište maslačaka, koji se i nakon košenja trave opet i opet pojave i sijaju i sijaju...
Kada svakodnevno gledam šta sam uradila i dokle sam stigla....

Radost je naše prirodno stanje, počnimo sa „HVALA“ i krenimo iz svoje trenutne realnosti da stignemo u realnost gde su naši snovi.

No comments:

Post a Comment