Wednesday, March 23, 2016

Isečak iz nastanka Konektovani na Čudesa

Kažu da je ove nedelje počelo proleće. I još kažu da proleće označava nove početke, nova cvetanja, nove lepote...i zajedno sa tim prirodinim prolećem, tačno mogu reći da je i u mom životu došlo proleće. Zapravo, došlo doba kada nešto kreće da se rađa, da cveta i da širi svoje prirodne kapacitete u svim smerovima i pravcima i na očigled svih onih koji žele to videti.
Pre nepunih mesec dana, bila sam na svoje ogromno zadovoljstvo gost u emisiji Tim Sinergija kod Nore. Tema je bila Kada se čudesa dosađuju. Tema koja mi je koji dan pre toga dosla kao inspiracijska misao i koju sam kao takvu prihvatila. E sad...
Tokom te emisije, u nekom momentu, bez najave i nagoveštaja i pripreme mene za to, izrekla sam deo rečenice u kojoj sam spomenula da sam se “konektovala na čudesa”.
Neko od gledalaca je postavio pitanje Kako ja to radim? I ja sam tada to objasnila...na svoj način kako to radim... :)
A ta divna osoba, koga je baš to interesovalo, pretpostavljam zato što nije znao kako se to može konektovani neko na čudesa, upravo je tada bio konektovan na Čudesa! I možda toga još nije svestan, ali vrlo uskoro će videti. :)
Zašto to kažem? Zato što je to pitanje za sada još uvek meni nepoznatog gledaoca, kod mene pokrenulo lavinu dešavanja koji su rezultat konektovanja na Čudesa. Između ostalog, ovaj blog koji upravo gledate, grupa na fb, stranica na fb, you tube kanal i još ponešto, sve sa imenom Konektovani na Čudesa! I ako mislite da je to kod mene pokrenulo čudesa i kakve to veze ima sa njim ? Oooo...daa..ima... Ima i te kako ! Zar mislite da se energija koja je kod mene pokrenuta zato što je on to dotakao, da njega to ne zahvata ? Zar zaista mislite da će on iz cele ove čudesne energije da ostane netaknut? A energija kao i voda je nezaustavljiva...I onda prenesite ovo i na ostale ljude u našem okruženju...okruženje svi stanovnici planete Zemlje.....Osećate li tu beskonačnu energiju ? ...
Ovo je kratko objašnjenje, već koliko ja mogu kratko nešto da objasnim, početak stvaranja nečega novog za mene i takođe za mnoge od vas koji će zajedno samnom biti Čudesanci....

Jeste li sada spremni pokazati se i promeniti svet ? <3

No comments:

Post a Comment