Tuesday, April 5, 2016

Može li biti zauvek?

Gledam i ne verujem očima…i dišem iznova i iznova dok mi se srce povećava i širi i raste i dok se suze zahvalnice pojavljuju….šta god, gde god da otvorim, šta god da poslušam…toliko toga dobroga u mom životu u zadnje vreme, toliko informacija o lagodnim načinima dobijanja svega što želim (čak i više nego sam mislila da želim), toliko ruka pruženih ka meni  - kao da im niko drugi i ništa drugo nije bitno nego da meni budu od pomoći…da meni budu podrška…da se meni zahvale (a kojim rečima ja njima da iskažem koliko mi znače?) Ostaje mi da se nadam da osećaju šta osećam….

Da li ovako izgleda kada se ima ceo svet na dlanu? Ili to svet nosi mene na dlanu?

A možda su to izdanci novih Čudesa posejanih semena ulaganja, davanja, ljubavi, vere, zahvalnosti....I tek će da rastu...?

Držim sklopljene ruke na srcu i zahvaljujem....

p.s. pre malo više od godinu dana, kada sam postala Bars praktičar, rekli su da se nakon Bars tretmana možemo osećati kao posle najbolje masaže ili da nam se ceo život promeni...zauvek...


Da mi je tretman prijao kao odlična masaža, potvrđeno odmah! Tražila sam da vidim da me uvere da može promeniti ceo život...uverenja mi stižu, sve više, i jasnije i očiglednije...sada tražim da vidim da li će biti zauvek...





No comments:

Post a Comment