Saturday, May 7, 2016

86400 svaki dan



Znate li da postoji jedna banka koja vam svakodnevno isporučuje 86400 (pa dadajte valutu po svom izboru)? Svakodnevno. Da trošite na šta i koga hoćete. Svakodnevno. Zvuči li Vam to primamljivo? Verujem da. Velikodušno i od srca, uvek za Vas. Ono što je zanimljivo je, da ima “uslov”: ne možete preneti da sledeći dan ništa, kako i na koga ste potrošili, potrošili ste, prenosa u sledeći dan nema. I ima još nešto: bez najave, jednog dana sve će to prestati. E sad, kada ovo znate, zamislite se i zapitajte šta raditi sa ovim svakodnevnim darom? Da li Vam i dalje zvuči primaljivo? Verujem da.


A da li znate da Vi svi to već svakako svakodnevno dobijate? Da, ta banka se zove Život, a tih 86400 nečega, su sekunde koje svakodnevno dobijate na dar. Već godinama. I dobijaćete ih još svakodnevno, neko vreme...Kako Vam sad to zvuči? Da li sada malo zastanete i zapitate se na šta i kako i koga trošite svoje svakodnevno na dar dobijene sekunde? Verujem da. Barem malo...

Znate, dosta olako shvatamo darove koje dobijamo shvatajući ih zdravo za gotovo. I sa jedne strane jeste tako, jer na to sve zaista imamo pravo. U smislu da imamo pravo i birati šta ćemo i kako i sa kim deliti svoj život. No međutim, da li je i svejedno KAKO ćemo, ŠTA ćemo i SA KIME ? Zato što to, hteli mi to priznati ili ne, ipak sami biramo. I odlučujemo. I ima tu neke veze u kojoj porodici, kojem gradu, kojoj državi, da li potpuno zdravi ili sa nekim nedostatkom, smo rođeni. No, svet je pun primera da ta veza nije nužno i odlučujuća za način daljneg života. Da je odlučujuće ko je šta uradio sa svim situacijima koje je dobio rođenjem.


Hajde malo da čačkamo po onim 86400 svakodnevnih sekundi. Koliko od toga potrošite na SEBE? Koliko poklonite toga za svoje ZDRAVLJE? Koliko toga poklonite na nešto što će OSTATI I POSLE VAS, kada Vam jednog dana banka prekine davanje? Koliko toga dajete onima koji Vam nikada neće moći vratiti?  Koliko na svoje NAJMILIJE? Koliko na svoje PRIJATELJE? Koliko na POSAO? Na koji način dajete sebi? Na koji način drugima?


Kada završite svoj dan, koliko ima što ste dali na nekoga ili nešto što će doneti “kamatu” u vidu dobrog osećaja i zadovoljstva pa se tako ima utisak da je 86400 puno, puno više?


Možda vredi zastati malo i razmisliti o ovome.....


Ja ću Vam reći kako ja trošim svoj svakodnevni dar.


Ne započinjem svesno trošenje bez da se ZAHVALIM što i dalje imam šta trošiti. Da se ZAPITAM kako mogu još bolje i kvalitetnije i kome i kako danas mogu pokloniti više. Vodim računa o svom fizičkom zdravlju - zato vežbam (“Tibetance” svakodnevno i pilates dva puta nedeljno i vozim biciklu svakodnevno, sem zimi...tada hodam). Ne vodim strogo računa šta jedem (zato što trenutno biram tako), ali sve što pojedem jedem sa zahvalnošću koje prenosim do svake ćelije, tako im šaljem poruku da je sve dobro...Pijem puno vode, svaki gutljaj je uz hvala, pa koliko gutljaja toliko hvala. Koristim svakodnevno suplemente (izabrala sam najbolje za sebe), zato što verujem da to mojim ćelijama koristi i da je tako naš odnos radosniji. Kada razgovaram ili kada komuniciram u pisanoj formi, uz to dodam osmeh, jer verujem da je on uvek dobrodošao, i meni i svima oko mene. Verujem da se taj osmeh onda prenosi i dalje.


Svakodnevno svojoj duši dajem nove doze znanja i osećaja koliko je divno već samo postojanje. Mozak je takođe aktivan, bez mojih misli i osećaja ne bi znao šta činiti sa mojim telom. Funkcionišemo zajedno u dogovoru, radimo brisanja i čišćenja i rušenja svega što nam nije lagodno i radimo na što svesnijem odabiru sa čime se družimo. Više puta u toku dana se zaustavim i zahvalim na svemu što imam i na svemu što ću tek imati, uključujući sve divne ljude koje imam i koje ću tek upoznati i pitam se “Kako može bolje od ovoga?”. I koristim Čudesna pitanja za otvaranje novih mogućnosti i izbora za sebe, svoj doprinos, za razvoj posla, za nova posla, za odnos sa svojim telom, za rešavanje situacija koje me zbunjuju, za sve što mi se pojavljuje a za koje želim lagodnije i radosnije rešenje. Ne zadržavam se na burlanju po “problemima” i ulaženju u drame i traume – tražim rešenja na načine koje su za MENE najlakši. I koji mi donose najviše. Koji mi donose mogućnosti uživanja i mogućnosti davanja, biti doprinos u nečijim životima. 


Naravno da kada radim u toku dana, nije uvek da radim samo što volim, ali i u tim radovima gledam da nađem nešto što volim.
 

Svako veče sa svojim čovekom popijemo čašu dobrog vina ili piva – mi to zovemo “naše opuštanje”. Svojoj deci govorim da ih volim. I pokazujem im onako kako znam. Sutra ću to uraditi možda na još bolji način.


Ovakvo trošenje mi donosi svakodnevno puno još toga, i zbog osećaja punoce, ispunjenosti, imam osećaj da Čudesnih sekundi imam više.


Da, mimo ovoga, ima dana kada svoje sekunde potrošim, rekla bih, bacim ih u vazduh. Zato što od svega nabrojanog, nešto više ili manje, izostavim. Zato što mi se desilo nešto ili neko pa sam olako potrošila svoje sekunde. Zato što nisam dovoljno poklonila sebi, drugima, nečemu...možda bi trebalo da mi bude žao, i delom i jeste ponekad, a onda opet shvatim da ništa od toga nije olako bačeno. Jer to bačeno je negde palo, kao seme, iz kojeg će niknuti baš to što će mi pokazivati to što jeste i zašto jeste. Ne krivim sebe, volim sebe i tada, zato što sam to ja. Takva kakva sam, ja sadašnja, a ako budem htela, biću svakodnevno još bolja. A ako ne budem htela, onda je ovo plafon mojih mogućnosti. A i tada ću voleti sebe.


Dozvoljavam da mi odlazi i dolazi sve što ima težnju i želju da dođe i ode. Pitam se KAKO BITI ja svoja, i od toga kako najveći doprinos mogu davati sebi i drugima? Kako u svemu naći radost i sreću i lakoću i mir?



Moja trenutna dešavanja su najbolji pokazatelj načina na koga i kako trošim svakodnevno mojih 86400 sekundi. Niti su bolja niti lepšsa niti lošija. Naredna moja dešavanja će pokazivati jasno moj odnos prema svakodnevnom daru od banke koja se život zove.


Zahvalna na svakom pojedinačnom i na svakoj kamati...


P.s. vrlo rado ću Vam detaljnije približiti kako i na koje načine možete VI kvalitetnije i ispunjenije da trošite svojih 86400. To će biti višestruko dobro, pre svega za Vas, pa za mene, a s obzirom da smo deo sveta, onda i za svet (uključujući i ljude i prirodu).

Darujem Vam od srca dva Čudesna pitanjca da uživate u svemu novome što ce Vam doneti...


Što ako smo mnogo veći od svega što smo dosad smatrali da jesmo?

 

- U čemu je moja najveća snaga i znanje koje može da bude doprinos meni i čovečanstvu?


No comments:

Post a Comment