Wednesday, June 1, 2016

Kako Pobuditi Potencijale I Kreativnost U Sebi I Živjeti Životom Koji Volimo?

Novi tekst na sajtu http://www.sretnazena.com/2016/05/kako-pobuditi-potencijale-i-kreativnost.html

Kako Pobuditi Potencijale I Kreativnost U Sebi I Živjeti Životom Koji Volimo?

sretna%2Bzena%2Bsreca%2Bzakon%2Bprivlacenja%2B%252815%2529


Stanimo ispred ogledala i gledajmo.Šta vidimo? U prvom momentu, naravno sebe. U drugom, vjerovatno da frizura ne stoji savršeno, ili je stomak iskočio, izdajica jedna, ili osmjeh nije ispred savršenih zuba, a možda se već i na licu pojavila neka bora ili se oklembesilo ili potamnilo ili smežuralo ili....


Pa onda u sljedećem, možda vidimo da nam je građa tijela na mamu, a nos i usta na tatu, a da imamo ruke i prste kao baka, pa je kvalitet kose na dedu, a stav i držanje tijela na strinu...ili tetku? Uhhh...

I onda, kada se krene sa analiziranjem  kako izgledamo i na koga ličimo, dolazimo do toga da najmanje ličimo na sebe. Zapravo, da li znamo kako to “sebe” izgleda i kakvo je? 

Određene reakcije na određene situacije i ljude smo također pokupili što od rođaka što od ljudi iz okoline. I razmišljanja i poglede na život.

I jeste, u pravu ste, mi smo svi dio svega što nas okružuje. Ipak, ko smo zaista? Kakvi smo zaista? Kakvi želimo biti zaista? Bez da obraćamo pažnju da li će se to svidjeti određenim nama bitnim ljudima čije nam je mišljenje bitno ? Ili možda čak se želimo svidjeti svima?

 Možemo li se zamisliti kakvi smo kada sve svoje što nismo,mi spustimo, odbacimo, otpustimo? I pokažemo se u potpunoj veličini i moćnosti i originalnosti i unikatnosti? Koliki bi onda bili?

Ja kada god jesam ono što jesam, osjećam slobodu i osjećam bezgranični prostor i osjećam neograničenost. 

I kao takva sam zaista “korisna” svijetu čiji sam dio. Znam to između ostalog i po ljudima oko mene, podstaknem i njih da budu što jesu ili mi se pojave ljudi koji to već jesu.


sretna%2Bzena%2Bsreca%2Bzakon%2Bprivlacenja%2B%252820%2529


Sigurna sam da svi znamo onu misao, budi u svemu najbolji što možes biti, bilo da si pekar, frizer, menadžer, domaćica, pecaroš, bloger, motivacioni govornik, predsjednik, čistač...

Možete li zamisliti Vašu dušu koja zna šta je i koje uloge najviše voli da igra sa Vama u ovom tijelu? 

Kada spustimo postavljene vrijednosti koje zapravo i nisu naše vrijednosti nego smo ih prihvatili jer smo vidjeli da neki imaju baš te vrijednosti, kada ne određujemo koliko je nešto dobro ili loše, ispravno ili pogrešno, nego samo jesmo?  I pitamo se “Šta sa time mogu uraditi?” Ili “Šta mi to govori a što ja ne vidim?” – onda ćemo videti šta zaista jesmo i u čemu smo najbolji i u čemu i na koji način možemo najdublji trag ostaviti, da smo bili prisutni...

Meni se uvijek novi svijet otvarao kada sam dozvolila sebi biti što jesam a ne kalupiti sebe po tuđim kalupima. 


 Novi svijet koji mi se raduje i spremno je da me prihvati i pomogne ako zatrebam pomoć. I kada god ubacim sebe u neki kalup koji nije moj, osjetim koliko sam umanjena. Koliko sam stisnuta i koliko ne vidim koliko i šta mogu. 

Pa da, naravno da se dešava. I onda, kada toga postanem svjesna, ispravim se i odbacim sa sebe onaj ogroman plašt ograničenja i pustim ga da ode, da se transformiše u energiju koja će biti pokretačka i koja daje lakoću i radost. Zbog koje kažem da živim život koji volim.

Zaista, da li stvarno mislite da treba da budete mnogo manji nego što zaista jeste? Zbog nekoga kome smeta što sebi dozvoljavate biti i moćni i veličanstveni? 

Kakvi bi bili kada bi se pokazali sviuetu šta sve znate i možete? 

Lagano, radosno, bez napora? 

Probudite potencijale i kreativnosti u sebi! Kao domaćica, kao doktor, kao baštovan, kao preduzetnik, kao savjetnik, kao....ono što jeste.

Živite život koji volite, zbog toga ste ovdje.

Meni je to “uspjelo”, i ako pitate, reći ću vam kako....

No comments:

Post a Comment