Tuesday, July 26, 2016

Kako svet postaje bolje mesto

Znate ono, na sve strane se sad čita i spominje koliko smo bitan deo na ovoj planeti i kako da nas nema, ovaj svet ne bi bio isti…

Šta bi bilo da nema, na primer, mene….

Moji mama i tata se ne bi mnogo radovali onog zimskog jutra pre skoro pola veka, kada sam se rodila, i ne samo oni, već ni bliza familija a ni njihovi prijatelji.

Što je naravno, logično.

Međutim, njihovo radovanje je kao energija radosti otišla i u druge pravce i smerove, nije se zaustavila samo u našoj sobi ili ajmo malo šire, našem dvorištu. Otišla je prema njihovim prijateljima, komšijama koji su onda preneli na svoje prijatelje i komšije i tako dalje… 

Ne mislim da su se svi radovali što sam se ja rodila, mislim da se prenela energija radosti i dalje je svako ko se konektovao na tu energiju bio radostan zbog svojih razloga. A i ako nije imao razlog, možda je samo osetio pirkanje energije radosti i radovao se bez razloga… Samo zato što se konektovao na radost… I onda iz tog konektovanja se rodio i razlog …

Da čudno je kako je to poređano…

Da nije bilo takvog tog zimskog jutra od pre skoro pola veka, ja danas ne bih mogla da budem doprinos da se jedno divno biće konektuje na energiju radosti.  Jedno divno biće koje je samo trebalo podsetiti koliko je zapravo moćna i šta sve može. I da se energija koja se nekim čudima povukla ne znamo gde, može samo jednostavnim izborom vratiti iz ne znamo odakle u nju. I da u tom procesu je najbitnije da ona to želi, da ona to bira da bude tako.

I tako, kada se konektujemo na energiju Čudesa, i svesno biramo da budemo na nju konektovani, onada se Čudesa iz sekunde u sekundu pokazuju. Budemo li otvoreni da ih primetimo, vidimo i primimo, postajemo izvor čudesne energije koja se onda prenosi u svim smerovima i pravcima po našoj planeti i dotiče ljude koji jesu spremni da je primete vide i prime, koji onda dalje to prenose drugim ljudima koji su spremni...i tako dalje….

Tako svet postaje bolje mesto za sve nas.

A sve je krenulo od mene.

A sve kreće od Vas…




Zahvalna Access Consciousness zato što : Osnažuje ljude kako bi znaju da znaju!

slike preuzete ovde

No comments:

Post a Comment